Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden bij inschrijving voor activiteiten van vzw Achilles

Lees, vooraleer in te schrijven, eerst grondig deze voorwaarden.

Inschrijving

Inschrijven doe je via ons inschrijvingssysteem toegankelijk via onze website (www.bewegingsschool.be). De inschrijving voor een activiteit is pas definitief na ontvangst van het volledig en correct ingevulde inschrijvingsformulier en van het volledige lidgeld.

Bij het openen van inschrijvingen wordt voorrang gegeven aan eerdere deelnemers en eventuele broers/zussen.

Het inschrijvingssysteem stuurt je automatisch door naar het betalingssysteem. Na ontvangst van je inschrijving sturen wij een bevestigingsbericht. Bij problemen of vragen met het inschrijvingssysteem kan u ons steeds contacteren via bewegingsschoolachilles@gmail.com

In overleg kan je inschrijven via mail en/of kan het lidgeld gestort worden op bankrekeningnummer: IBAN BE96 7350 5090 7305 van Achilles VZW, Berkenlaan 20, 1850 Grimbergen, met de naam van de deelnemer en de groep waarin werd ingeschreven in mededeling.

Leeftijd

Deelnemers kunnen enkel worden ingeschreven voor de groepen waarvoor ze de correcte leeftijd hebben. In sommige gevallen is dit enkel mogelijk voor een half seizoen.

Uitzonderingen (bv o.w.v. motorische achterstand) zijn enkel mogelijk in overleg met de organisatie.

Wij hanteren verschillende prijzen:

• De standaardprijs (normaal tarief voor een volledig jaar)
  • Een kortingstarief voor deelnemers van hetzelfde gezin (zelfde domicilie) indien ze voor een volledig seizoen inschrijven en er reeds iemand van het gezin voor een volledig seizoen is ingeschreven aan de standaardprijs.
  • Een aangepaste prijs voor laattijdige inschrijvingen (inschrijvingen na de start van het seizoen) afhankelijk van de maand waarin wordt ingeschreven.
  • De prijs voor een half seizoen o.w.v. leeftijdrestricties.

De prijzen kunnen elk seizoen wijzigen en worden vermeld op de site en in het inschrijvingssysteem, voor het uitvoeren van de betaling.

Extra voordeel

Bepaalde ziekenfondsen geven (gedeeltelijke) terugbetalingen voor sommige van onze activiteiten. Dit voordeel is op eigen verantwoordelijkheid dus vraag dit zelf na en bezorg ons de nodige documenten (fysiek of via mail). Wij bezorgen ze graag ingevuld terug.

Verzekering

Bij alle prijzen is een verzekering inbegrepen voor de periode en de tijdsloten waarvoor de deelnemer werd ingeschreven.

Annulering

Elke annulering dient gecommuniceerd te worden aan bewegingsschoolachilles@gmail.be. Bij annulering op of na de dag van de eerste sessie van de ingeschreven periode wordt de volledige inschrijvingsprijs aangerekend. Niet-betaling geldt niet als annulering. Het is niet mogelijk om een deel van een periode te annuleren en terugbetaald te krijgen, ondanks dat er geen aanwezigheidsplicht is.

Kalender- en programmawijzigingen

Achilles VZW behoudt het recht programma’s en kalenders te wijzigen als omstandigheden, onafhankelijk van haar wil, dit vereisen. Wanneer een activiteit om organisatorische redenen niet kan plaatsvinden, wordt een bedrag afhankelijk van de geannuleerde activiteiten teruggestort, zonder schadeloosstelling of intresten. Dit bedrag kan recht evenredig zijn of een bedrag bepaald na een herrekening van de reële (vaste en variabele) kosten van de VZW. Er zal steeds worden teruggestort op de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling bij inschrijving werd uitgevoerd. Indien er geen rekeningnummer bij Achilles VZW gekend is, wordt een mail verstuurt met de vraag een rekeningnummer op te geven.

Privacy

Tijdens het inschrijvingsproces en de deelname aan activiteiten worden gegevens verzameld over de deelnemers en andere aanwezigen. Deze gegevens worden nooit tegen betaling gedeeld met derden.

Tijdens de activiteiten van Achilles VZW  kunnen er beelden genomen worden, de vereniging zal het beeldmateriaal dat gemaakt wordt steeds met eerbied en respect behandelen.

Lees zeker ook onze privacyverklaring, waar u ook automatisch mee akkoord gaat bij het inschrijven.

Algemeen

Wanneer je inschrijft voor een activiteit, ga je automatisch akkoord met de voorwaarden zoals ze op deze pagina voorkomen.

Achilles VZW behoudt het recht om deze voorwaarden op eender welk moment aan te passen. De laatste wijziging gebeurde op 15/05/2022.

Heb je nog vragen over deze voorwaarden? Contacteer ons via bewegingsschoolachilles@gmail.com